Polityka prywatności

Polityka Prywatności to miejsce , w którym Państwo dowiecie się kto jest Administratorem Państwa danych osobowych, w jakim celu, zakresie i przez jaki okres będą one przetwarzane. Ponadto komu i na jakich zasadach możemy udostępnić Państwa dane osobowe, a także jakie macie Państwo uprawnienia w związku z ich przetwarzaniem.

Niniejsza Polityka Prywatności została stworzona w sposób abyście Państwo w niej wszystkie konieczne informacje wymagane przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/676 z dnia 27.04.2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych, które będzie obowiązywać od 25.05.2018r. zwanej dalej „RODO”

Każdorazowo kiedy mówimy o Państwa danych osobowych są to np: imię i nazwisko, nick lub pseudonim , adres e-mail, nr telefonu.

Kto jest Administratorem Państwa danych osobowych i jak można się z nim skontaktować?

  1. Administratorem danych osobowych jest Klimek Nieruchomości Katarzyna Klimek z siedzibą w Gliwicach przy ulicy Marzanki 1/III, wpisana do rejestru CEIDG dnia 01.09.2007r , NIP: 8661439369, REGON: 240714541.
  2. Przetwarzanie danych osobowych nadzoruje Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować emailowo pod adresem biuro@klimek-nieruchomosci.com.pl lub pisemnie na adres 44-100 Gliwice, ulica Marzanki 1/III.

Kiedy i jakie dane gromadzimy?

  1. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niektóre z Państwa danych mogą być niezbędne do zawarcia umowy np. pośrednictwa i prawidłowego świadczenia naszych usług, lub aby spełnić wymagania określone przepisami prawa, których musimy przestrzegać. Bez podania wymaganych przez Administratora danych osobowych świadczenie tych usług nie będzie możliwe.
  2. Wszelkie dane osobowe, które będą u nas przetwarzane są to dane , które nam Państwo podali, jak i dane, które opracowaliśmy samodzielnie np. przy użyciu cookies albo zostały nam udostępnione lub powierzone przez innych administratorów danych, np. Państwa bank, innych pośredników nieruchomości, pośredników finansowych, rzeczoznawców majątkowych, notariuszy. Przetwarzamy również dane podane nam przez urządzenie z którego Państwo korzystacie w trakcie przeglądania np. naszej strony internetowej (pliki cookies) www.klimek-nieruchomosci.com.pl , www.biurosprzedazydewelopera.pl . Dbamy o to, by przetwarzać tylko te dane , które są niezbędne do celu w jakim je zbieramy.

  3. Możemy gromadzić dane Państwa na różnych etapach korzystania z naszych usług, w szczególności:

    • a) podczas kontaktu za pośrednictwem formularza z naszej strony www.klimek-nieruchomosci.com.pl

    • b) podczas kontaktu za pomocą newslettera

    • c) podczas podpisywania umów pośrednictwa i korzystania z naszych usług z tym związanych

    • d) podczas kontaktu z Administratorem (telefonicznie, mailowo, poprzez czat),

W jakim celu wykorzystujemy dane osobowe?

1. Dane osobowe Państwa przetwarzane są na potrzeby realizacji usług świadczonych przez naszą firmę, takich jak pośrednictwo w sprzedaży, kupnie , najmie, wynajmie nieruchomości, złożenie zapytania odnośnie danej nieruchomości. W celu niezbędnym do zawarcia i wykonania umowy pośrednictwa jak również do podjęcia działań przed zawarciem umowy .

2. Przetwarzanie Państwa danych jest także konieczne w celu spełnienia przez nas obowiązków wynikających z przepisów prawa , a dotyczących np. obowiązku przechowywania niektórych danych przez określony czas, zebrania niektórych informacji w celu weryfikacji i identyfikacji użytkownika czy przekazywania danych uprawnionym organom lub podmiotom , np. wynikających z ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, ustaw podatkowych.

3.Państwa dane przetwarzamy również w celach takich jak:

  • marketingu bezpośredniego naszych usług lub produktów – dzięki temu możemy informować Państwa o naszej ofercie

  • ustalenia, dochodzenia oraz obrony przez nas ewentualnych roszczeń z tytułu prowadzonej przez nas działalności .

  • monitorowania, powstrzymywania i wykrywania ewentualnych oszustw lub nadużyć popełnionych za pośrednictwem świadczonych przez nas usług.

4. Za zgodą Państwa dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom z branży budowlanej i finansowej celem umożliwienia zaoferowania usług związanych z zakupem nieruchomości, remontem nieruchomości lub budową nieruchomości, w tym weryfikacji Państwa zdolności kredytowej.

Jeśli udzieliliście nam Państwo zgody , możemy wysyłać nasz newsletter lub kontaktować się w sprawach nowych ofert telefonicznie, za pośrednictwem poczty e-mail lub wiadomości na telefon komórkowy.

5. Zgoda może być wycofana w każdym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność przetwarzania Państwa danych osobowych w czasie obowiązywania zgody. Z prawa do wycofania zgody mogą Państwo skorzystać wysyłając maila na adres biuro@klimek-nieruchomosci.com.pl

Bezpieczeństwo danych osobowych

1. W celu zapewnienia integralności i poufności danych Administrator przyjął Politykę ochrony danych, która kompleksowo określa zasady ochrony danych osobowych. Wdrożone zostały także procedury umożliwiające dostęp do danych jedynie osobom upoważnionym i wyłącznie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania.

2. Administrator stosuje rozwiązania organizacyjne i techniczne w celu zapewnienia rejestracji operacji na danych osobowych oraz identyfikowalności osób dokonujących tych operacji.

3. Administrator dokłada należytej staranności, aby podmiotu z nim współpracujące dawały gwarancje stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają dane osobowe na zlecenie Administratora.

Kto ma dostęp do Państwa danych osobowych?

1. Dostęp do Państwa danych osobowych mają odbiorcy, którzy współpracują z nami w celu realizacji usług związanych z naszą działalnością gospodarczą , którzy przekazują Państwu informacje handlowe i marketingowe w szczególności : podmiotom z branży budowlanej i finansowej celem umożliwienia zaoferowania usług związanych z zakupem nieruchomości, remontem nieruchomości lub budową nieruchomości, w tym weryfikacji Państwa zdolności kredytowej.

2.W szczególnych przypadka Państwa dane mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym do tego na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. organom ścigania)

3. Wszyscy nasi pracownicy i współpracownicy mający dostęp do Państwa danych osobowych zostali indywidualnie upoważnieni do przetwarzania tych danych oraz pouczeni o spoczywających na nich obowiązkach w zakresie ochrony prywatności naszych Klientów.

Jak długo przechowujemy Państwa dane osobowe?

1. Państwa dane osobowe są przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, dla którego przetwarzane są dane, tj. w przypadku danych przetwarzanych w związku z:

a) w przypadku , gdy przetwarzamy Państwa dane na podstawie umowy przetwarzanie będzie trwało tak długo , dopóki trwa umowa oraz okres przedawnienia ewentualnych roszczeń

b) jeżeli została wyrażona zgoda na przetwarzanie w celach m.inn. marketingu, marketingu bezpośredniego to do czasu uzyskania sprzeciwu lub żądania usunięcia danych.

c) dane przetwarzane w celu spełnienia przez nas obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów prawa będziemy przetwarzać tak długo , jak wynika to z tych przepisów.

2. Okres przechowywania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, a po tym okresie – w przypadku i zakresie wymaganym przez przepisy prawa.

3. Po upływie okresu przechowywania danych będą one trwale usunięte.

Jakie prawa przysługują Użytkownikom?

1. Mają Państwo prawo do:

a) dostępu do swoich danych osobowych (czyli sprawdzenia, jakie dane są przetwarzane przez Administratora, uzyskania ich kopii, jak również uzyskania informacji o tym, w jakim celu i na jakich podstawach prawnych Administrator przetwarza dane konkretnego Użytkownika, komu są one udostępniane oraz kiedy będą usunięte),

b) sprostowania danych osobowych (w sytuacji, gdyby okazało się, że są nieprawidłowe),

c) uzupełnienia danych osobowych (w sytuacji, gdyby okazało się, że są niekompletne),

d) przenoszenia danych osobowych (czyli przekazania danych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego np. txt., pdf., odt., doc., rtf., jpeg., XML, JSON, CSV),

e) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych (będziemy wówczas mogli jedynie przechowywać Państwa dane osobowe),

f) usunięcia danych osobowych.

2. Z praw, o których mowa powyżej, można skorzystać wysyłając maila na adres biuro@klimek-nieruchomosci.com.pl

3.Macie Państwo prawo aby nie być poddanym procesowi zautymatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowaniu ,jeżeli takie działania wywołują wobec Państwa skutki prawne lub w inny sposób istotnie na Państwa wpływają . Możemy jednak stosować zautomatyzowany proces podejmowania decyzji , gdy taka decyzja jest: niezbędna do zawarcia lub wykonania umowy, jest dozwolona na podstawie odrębnych przepisów prawa , ma miejsce po wyrażeniu przez Państwa zgody.

4. W związku z przetwarzaniem przez nas Państwa danych osobowych przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Organem tym jest obecnie Generalny Inspektor Danych Osobowych

Polityka „cookies”

1. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu, za pośrednictwem którego korzystają Państwo z naszych stron , przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

2. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Administrator.

3. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

    • a) dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;

    • b) tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

    • c) utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła.

4. Stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

5.Pliki cookies możemy również dzielić ze względu na pochodzenie na :

-cookies własne – są umieszczane bezpośrednio przez nas

-cookies zewnętrzne – umieszczane przez zewnętrzne podmioty , których komponenty stron zostały przez nas wywołane (np. Google Analytics, Gemius SA)

6.Wykorzystywanie plików cookies w celu przechowywania informacji lub uzyskania dostępu do informacji przechowywanych na Państwa urządzeniu jest możliwe wyłącznie wówczas , gdy wyrażona zostanie zgoda przez Państwa na takie działanie.

Zgodę można wyrazić za pomocą ustawień oprogramowania wykorzystywanego do korzystania z serwisów , np. za pomocą ustawień wykorzystywanej przeglądarki internetowej lub ustawień oprogramowania urządzenia z którego Państwo korzystacie.

Można nie wyrazić zgody lub cofnąć ją w dowolnym momencie za pomocą zmiany odpowiednich ustawień przeglądarki lub oprogramowania zainstalowanego w urządzeniu z którego Państwo korzystacie.

7. Administrator informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych.